czwartek, 6 lutego 2014

Tort dla stolarza



2 komentarze:

  1. Wybór Pani Aliny był zupełnie przypadkowy, namiar znalazłem w internecie, toteż muszę uczciwie przyznać, że miałem pewne obawy, tym bardziej, że okazja na jaką potrzebowałem tort była niecodzienna, jubileusz urodzin mojego Taty. Okazało się jednak, że moje obawy były całkowicie bezpodstawne. Tort okazał się niesamowitą niespodzianką i zrobił ogromne wrażenie niemal na wszystkich. Wykonanie, dbałość o szczegóły, precyzja w każdym detalu – wszystko to na najwyższym poziomie. Smak to oczywiście kwestia gustu, nasz kajmakowo-nugatowy był przepyszny, lekki, idealnie słodki, nie mdły. Efekt końcowy – suuuper. Pani Alino raz jeszcze dziękuję i oczywiście przy kolejnej okazji zgłoszę się na pewno:))

    Paweł Kusiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      jest mi bardzo miło, że tort spełnił Państwa oczekiwania :)
      Serdecznie zapraszam, przy kolejnej okazji :)
      Pozdrawiam
      Alina

      Usuń